ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

TOP 5 - Balea proizvodi

Balea mi je već duže vrijeme omiljena marka. Prvo, zato što su cijene stvarno niske, a drugo, zato što je kvaliteta proizvoda predobra, a osim toga, imaju i preslatke ambalaže.
Današnji post će biti top 5 Balea proizvoda koje vam svakako preporučujem. ☺

Balea Handcreme

Ovu kremu za ruke sam kupila odavno, prvenstveno zbog preslatke ambalaže. Sada, dok je koristim, shvaćam da nije ništa pretjerano, jednostavno krema kao krema, sasvim je okej. Miriše na ljubičicu.

Balea Melkfett Ringelblume


Sljedeća stvar koja je mene i moju obitelj potpuno oduševila je ova nevenova mast. Miriše preeekrasno, ali je i ovako odlična za kožu, za brže zarastanje nekih rana itd. Stvarno je odlična, a cijena je super, 10 kn za 250 ml. :)

Balea Sensitive deo roll-on

Ovaj roll-on/dezedorans u stiku imam već duže vrijeme i stvarno nemam nikakvu zamjerku. S Aloe Verom je i odličan je, a vjerujem da mu cijena nije pretjerana.

Balea Sensitive balzam

Sljedeća stvar je Balein balzam za usne. Bezbojan je, dakle ne ostavlja nikakav trag, miriše jako lijepo i super njeguje usne. Moja mama ga koristi kada ima groznicu i tako joj brže prođe.

Balea Bodylotion Day Spa

Koliko volim Baleine losione za tijelo! Mirišu preeekrasno, njeguju kožu, jednostavno su predobri. Ovaj je od orhideje i cvijeta badema, sve preporuke, ako tražite neki dobar losion za tijelo, obavezno pogledajte Baleine.

- I to je to za današnji post, opet se čitamo za dva dana. ☺

Moje društvene mreže:

Instagram: @blogger.pink
We Heart It: perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com






2 komentara:

  1. Good post dear! Nice products ;)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam probala ni jedan od ovih proizvoda, a obozavam baleine proizvode
    pratim te, nadam se da ces uzvratiti
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši