petak, 22. srpnja 2016.

TOP 10 - Movies for Summer!

Već tri dana nisam napisala niti jedan post. Točnije, za 5 minuta tri dana, jer pišem pet minuta do ponoći današnji post. Znate da pokušavam pisati svaka dva dana i dosad mi je to dobro išlo, no jednostavno nisam imala vremena, a niti inspiracije za pisanje postova. Za večerašnji post sam izabrala top 10 filmova koje, ako niste (a ako i jeste!) morate pogledati ovo ljeto. Mene su oduševili! :)

16 wishes

Jedan od mojih omiljenih filmova jest 16 želja. Djevojka po imenu Abby se priprema za svoj 16. rođendan i želi ispuniti svojih 16 želja koje je napisala kao mala djevojčica. Te želje joj se počinju ostvarivati i život joj postaje sve bolji. Na kraju zamalo izgubi najboljeg prijatelja, ali sve završi sretnim završetkom.

Link za gledanje: OVDJE

A Walk To Remember

Landon Carter upada u probleme i upoznaje Jamie Sullivan u koju se zaljubljuje. Zbog svojih problema, Landon je primoran raditi dobro kao kaznu za probleme u koje je upao. Njih dvoje se zbliže i tako počinje predivna priča.

Link za gledanje: OVDJE

Forrest Gump

Predivna, poučna priča o ljubavi i samoći, uspjehu i padovima. Dječak po imenu Forrest Gump ima problema s nogom i zbog toga teško hoda. Upoznaje se s Jenny Curran koja mu pomogne da to prebrodi i da ima normalne noge. Postaje mu djevojka, kako odrastaju, a na kraju filma ih dočeka iznenađenje. Ovo je jedan od onih filmova koji se gledaju dvaput!

Link za gledanje: OVDJE

Monte Carlo

Monte Carlo je definitivno moj omiljeni film ikada! Jednim dijelom je sniman u Parizu, glume predivne glumice i totalno je po mom izboru! Neću puno dužiti, samo ću vam preporučiti da pogledate, obavezno.

Link za gledanje: OVDJE

Mean Girls

Mean Girls je totalno tinejdžerski film koji se ne gleda samo jednom. Ima više dijelova i preporučujem vam da pogledate sve. Film je stvarno izvrstan!
Cady Heron je petnaestogodišnja tinejdžerica koja se našla u novoj sredini na meti grupice koja ju želi uništiti. Razne spačke i problemi će ju dovesti do toga da poduzme nešto protiv "predvodnice" Regine i osigura svoje mjesto. Također, u svakom dijelu glume druge glumice.

Link za gledanje: OVDJE

The VOW

Nakon prometne nesreće, Paige završi u komi. Ne sjeća se ničega i ne prepoznaje svoga supruga. Međutim, on ne odustaje i pokušava joj vratiti sjećanje na sve što se dogodilo prije nesreće. Hoće li mu to uspjeti ili ne, preostaje vam da pogledate. :)

Link za gledanje: OVDJE

The DUFF

Tinejdžerici Bianci se svijet raspada kada sazna da ju "prijatelji" zovu ružnim nadimkom ,,the DUFF", odnosno ,,dežurna ružna debela prijateljica". Bianca mora pronaći samopouzdanje i to joj prilično uspjeva.

Link za gledanje: OVDJE

Edward Scissorshands
Edward je osoba koja umjesto ruku ima škare. Živi u dvorcu i njegov vlasnik ga prije smrti nije uspio dovršiti. Pronašla ga je žena koja ga je odvela kući i upoznala sa svojom kćeri koja se nakon nekog vremena zaljubljuje u njega i provodi više vremena s njim.
Film nije za svakoga, ali zanimljiv je, pomalo i čudan i ako volite takvu vrstu filmova, što da vam kažem, gledajte! 

Link za gledanje: OVDJE

Otmica

Kada mladi Nathan otkrije da je na listi nestalih osoba, sa svojom prijateljicom Karen biva upleten u svijet špijunaže te saznaje da mu roditelji s kojima živi zapravo nisu biološki. Zajedno bježe i na kraju se ipak suoče s protivnicima te Nathan upoznaje svoj biološkog oca, te prizna svoje osjećaje Karen, koja mu također priznaje što osjeća prema njemu.

Link za gledanje: OVDJE

Confessions of a Shopaholic

Film savršen za shoppingholičarke! Pročitala sam i knjigu poput ovog filma i mogu reći da je odlična! Svakako pogledajte.

Link za gledanje: OVDJE

- To bi bilo to za ovaj post, u komentarima slobodno podijelite svoja mišljenja.

Instagram:@blogger.pink
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg posta,

4 komentara:

  1. Odličan post !
    Od ovih top 10 filmova 4 sam gledala .
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/
    Ako ti se svidi bilo bi mi drago da se pretplatiš .
    Tvoj blog je divan . Možemo bbiti odlične internet prijateljice <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, slobodno mi se javi na mail. ♥♥

      Izbriši
  2. Filmovi su super. Gledala sam gotovo sve hahah <3
    Follow me and i follow back. :)
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Filmovi su super. Gledala sam gotovo sve hahah <3
    Follow me and i follow back. :)
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši