četvrtak, 28. srpnja 2016.

#SummerIsHere: Things to do When You're Bored in Summer


Iako smo svi jedva čekali ljetne praznike, da se konačno odmorimo i uživamo, svima nam ponekad zna biti dosadno. Ne po cijele dane, ali svima nam je poznat taj osjećaj kada ne znamo što bismo sa sobom i nikako se ne možemo zabaviti, nemamo volje ni za čim. Zbog toga je današnji post 15 stvari koje možete raditi kako biste se zabavili tijekom ljetnih praznika. Pa, počnimo!

1. Uređuj planer!

Prva stvar koju možete raditi kada vam je dosadno je ukrašavanje planera. Sigurna sam da ste svi vi dovoljno kreativni da sami ukrasite svoju bilježnicu i da to izgleda lijepo. Kupite neku bilježnicu koja vam se sviđa, par ukrasa i krenite ukrašavati. Uključite maštu, što više boja, šarenila, teksta i bit će super. Tako ćete znati cijeniti ono što radite, jer radite po svom ukusu.

2. Čitaj časopise!

Pripremi par časopisa, pozovi prijateljicu, pripremi kavu i grickalice i čitanje časopisa može započeti! To može biti stvarno zanimljivo, jer naučiš švašta novo, dobiješ pokoji savjet, a i ubiješ dosadu. Ima li boljeg načina?

3. Čisti i organiziraj svoju šminku!

Rec mi, kada si zadnji put očistila svoju šminku? Sigurna sam da to ne radiš previše često, pa je ovo super način da se zabaviš. Osim toga, jako je korisno, jer se na tu šminku nakupi puno bakterija i s vremena na vrijeme bi trebalo očistiti šminku, oprati četkice i neseser, kao i prostor gdje se nalaze. Mogla bi čistiti i neki prostor koji ti je u neredu, a dugo se nakanjuješ da ga očistiš. Sad imaš vremena, sad je pravo vrijeme za to. :)

4. Piši To Do i Wish liste!

 Ako uskoro trebaš obaviti neki shopping ili nešto važno, mogla bi to početi zapisivati. Zašto da ne napraviš svoju wish listu, tj. listu želja? To može biti zaista zanimljivo, ali i korisno. Na primjer, osiguraj si jednu bilježnicu, nabavi najnovije kataloge, izreži i zalijepi u bilježnicu ono što ti se najviše sviđa i potrudi se to kupiti. Isto to možeš raditi i bez sličica iz kataloga.
A ako imaš nešto važno za obaviti, na primjer napisati post, otići k frizeru ili na neko drugo mjesto, zapiši si. Ja sam dosta zaboravna pa zapisujem neke sitne stvari koje moram obaviti u toku dana, ali nikada ne zaboravim tipa odlazak frizeru ili slično.

5. Slaži puzzle!

Sigurna sam da smo svi ovo radili kao mali, no meni je to još uvijek zanimljivo. Uzela sam bratove Superman puzzle i slagala ih. Ukoliko imaš, igraj neke društvene igre. Možda ti neće biti toliko zanimljivo jer su danas svi za mobitelima, ali ako imaš pravu ekipu sve će biti zanimljivo.

6. Radi DIY projekte!

Na Internetu se mogu naći razni DIY projekti, od odjeće do predmeta od papira i to stvarno može izgledati lijepo. Ja sam danas napravila ove cvjetove od salveta i izgledaju poprilično lijepo, komentirajte ako želite da apišem post o tome. ☺

7. Pjevaj karaoke!

Ovo je super ako želiš naučiti neki tekst pjesme. Ja volim znati tekstove pjesama, pogotovo na drugim jezicima i to mi je jako zanimljivo. Ovdje sam pjevala pjesmu na španjolskom.

8. Čitaj knjigu!

Tijekom ljeta, dok nema škole, također na neki način učiš. Čitanjem knjiga proširuješ svoj vokabular i na taj način učiš, a i zabavljaš se. Ja jako volim čitati knjige, a kako je ljeto, imam puno više vremena za to nego kad je škola. Zato skokni do najbliže knjižare ili kioska i kupi si jednu knjigu, čak i ako ne voliš čitati.

9. Uči strane jezike!

Okej, nisam sigurna koliko je nekima ovo zanimljivo, ali ja zaista volim. Pomoću aplikacije Duolingo možeš ponešto naučiti, ali i usavršiti jezik koji dobro znaš. Postoji i online aplikacija koja je čak i bolja od aplikacije za mobitele, pa pogledaj ako te zanima, preporučujem svima.

10. Crtaj!

Budi maštovita, crtaj, šaraj, boji... Postoji i bojanka za odrasle koja je jako zanimljiva, ali možeš si sama isprintati ili nacrtati pa bojiti crtež. Možeš crtati sebe, dizajnirati neku odjeću, crtati prostoriju ili nešto što bi željela imati. Uključi maštu i napravi zanimljivo djelo.

- To je to za ovaj post. Nadam se da vam se svidio i da sam vam dala neke ideje za ubijanje dosade.
- Jučer nije bilo posta, ali zato danas i sutra ide novi post.

Instagram: @blogger.pink
We Heart It: perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sutrašnjeg posta,


2 komentara:

  1. Hvala, pomogla si ❤️

    rivapmakeup.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post, pratim te, molim te uzvrati na moja oba bloga (linkovi ispod) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši