subota, 23. srpnja 2016.

My Hair Care

Svi mi znamo da nas kosa uljepšava. Kosa je nešto o čemu se treba brinuti, davati posebnu pažnju. Ali ipak, ja to ne radim tako često. Za mene ne postoji neka pretjerana njega kose, jednostavno radim s kosom ono što mislim da je dobro, a u ovom postu ćete vidjeti koja je moja njega kose i što vam preporučujem za vašu kosu.

Prva stvar u vezi njege kose je, naravno, šampon za kosu. Ja trenutno koristim dva šampona koja mijenjam. Prvi je Balea šampon koji je stvarno dobar, barem meni za kovrčavu kosu. Koristila sam ga dugo i odličan je, preporučujem svima, a nije skup.
Drugi je Hellena šampon s ,,planinskim cvijećem" koji mi je dobar za kosu, predivno miriše i stvarno je dobar, no nažalost, nije mi dobar za tjeme i nekako mi se stvara još više peruti, tako da je to zamjerka. Ako imate neke prijedloge za šampon protiv peruti, slobodno pišite u komentare! :)

Ja svoju kosu ne češljam, iako sam to radila do nedavno, ali ovo ulje za dugu kosu je stvarno odlično. Moja mama ga koristi, predivno miriše i preporučujem ga svakome tko ima dugu kosu, a želi je oporaviti ili njegovati.

Naravno, moja preporuka za zdravu kosu je što manje korištenje pegle, fena, figara itd. Ako već želite, pokušajte koristiti takve stvari samo 1-2 puta mjesečno, jer više stvarno nije dobro za kosu.

Ako želite dužu kosu, češće idite na šišanje. Ne mislim na šišanje od po 10 cm, ali vrhove bi trebali skraćivati svaka 2-3 mjeseca. Tako će kosa postati zdravija, a i ako nakon godinu dana od zadnjeg šišanja vrhova odete kod frizera, tko zna koliko će vam ispucale kose morati ošišati, tako da, držite se redovnih posjeta frizeru. Kad smo već kod toga, baš sam danas bila na skraćivanju vrhova. :)
I da, pokušajte što manje vezati kosu, znam da po ovim vrućinama nitko ne može izdržati s puštenom kosom, ali onda barem uvečer imajte otpuštenu kosu.

- To bi bilo to za ovaj post. Predlažite ideje za sljedeće postove!

Instagram:@blogger.pink
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg puta,


1 komentar:

  1. Super post. Ja sam dugo vremena koristila Afroditin šampon od limuna i ružmarina koji je namijenjen masnijoj kosi koja se peruta i bio mi je super pa možeš njega isprobati. :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši