nedjelja, 31. srpnja 2016.

MonthlyPost: Goodbye, July! ♡

Za dva dana će iza nas biti još jedan sunčani mjesec. O, kako je preletio srpanj! Sjećam se srpnja prošle godine, dolaska s mora, piskaranja na blogu (btw. nije bilo ni slično kao ove godine) i tako dalje. Ne mogu vjerovati da ćemo za samo 2 dana biti u kolovozu, zadnjem mjesecu ljeta i nadam se da on neće tako brzo proći. Ali, volim kolovoz, jer je moj mali nećak rođen baš prvoga dana prošle godine u tom mjesecu, tako da mi je kolovoz zauvijek zabilježen tim divnim danom. :)


U srpnju se nije događalo toliko zanimljivih stvari. Većinom sam bila kod kuće, fotografirala, pisala blog, kupala se u bazenu itd. Zapravo, bila sam na dva rođendana, jedan od ujaka, drugi od prijateljice, ali ipak ne mogu reći da srpanj po nečemu pamtim. I iskreno se nadam da će kolovoz biti bolji i zabavniji jer mi na ljetnoj listi planova ostaje još praznih kvadratića, dok su samo neki obilježeni kvačicom.


Ipak, ostatak mjeseca mi je bio nešto zabavniji, moglo bi se reći, vjerovatno zbog shoppinga. Mama, sestra i ja smo krajem mjeseca obavile jedan shopping, a nakon toga su mi stigle balerinke s Bfashiona koje ćete imati priliku vidjeti u outfit postu (ako Bog da). Malo je reći da živim za shopping.


Još jedna stvar za koju vjerujem da će začiniti ovaj mjesec: svadba. Danas (čitaj; jučer) idem u svatove i mislim da ću se dobro zabaviti i naplesati. Nadam se dobrim pjesmama i, naravno, hrani, ništa bez toga!


I, na kraju, kada zbrojimo sve utiske, srpanj nije bio tako loš. Ljenčarila sam, što nije dobro, ali podsjećam, imamo još samo mjesec dana. Nije malo, ali treba to dobro iskoristiti. Ipak treba uživati u svakom danu, kakav god da je. Isprobajte nešto novo, ne bojte se reći sve što mislite, maštajte, plešite, crtajte! Život je jedan i treba ga dobro iskoristiti. Nemojte da vam kasnije bude žao. 

In the end, we only regret the chances we didn't take.

Instagram@blogger.pink
We Heart It: perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg posta u kolovozu,


Nema komentara:

Objavi komentar