utorak, 5. srpnja 2016.

30 things I love about summer | #SummerIsHere

Srpanj je s nama već par dana i to znači da je ljeto već uveliko počelo. Stvari koje volim kod ljeta je mnogo više nego onih koje ne volim, iako i ovih drugih ima dosta. Danas sam vam odlučila napisati 30 stvari koje ja volim kod ljeta. Slobodno podijelite svoja mišljenja u komentarima. :)
Razlog zbog kojeg nije bilo posta već par dana je taj što ponekad ne stignem poslikati sve potrebno za post, mislim, nije da ne stignem, ali često sam vani s prijateljima i ne želim samo sjediti za kompjuterom, iako to volim. Trudim se pisati svaki drugi dan, tako da sutra očekujte neki zanimljiviji post od ovih koje pišem u zadnje vrijeme.


• imam više vremena za stvari koje volim raditi
• većinom je sunčano (čitaj: kuhamo se)
• izrađujem uspomene
• ljetne kiše mi daju inspiraciju
• punim baterije za nadolazeću školsku godinu
• sve što prije nisam mogla, sada mogu
• više putujem
• svaki dan se družim s prijateljima
• plava je miss ljeta
• lubenica


• imam više spa dana
• ten postaje tamniji
• radim više DIY projekata
• život postaje zanimljiviji
• često se kupam u bazenu
• sve je šareno
• odmaram se od škole znajući da sam se potrudila u prethodnoj godini
• ispuni mi se gotovo svaka realna želja koju se potrudim ostvariti
• više se krećem i u prirodi sam
• pijem više vode


• imam više vremena za blog i bolje uvjete za fotografije
• više vremena provodim s ljudima koje volim
• svaka modna kombinacija ima dodatke šarenih boja
• pića su hladnija
• više je vremena za uživanje
• čitam knjige koje stvarno volim i koje me stvarno zanimaju
• gotovo svakodnevno fotografiram
• nokti u šarenim bojama
• sunčane naočale upotpune svaki outfit
• ŽIVOT JE LJEPŠI! :)

- To su bile stvari koje ja najviše volim kod ljeta.

Koje stvari vi volite kod ljeta?
Koje vam je omiljeno godišnje doba?



2 komentara:

  1. Presladak blog. Najviše volim ljeto, jer imam više slobodnog vremena koje mogu iskoristiti na ono što zaista volim da radim. Sjajan post!♥

    37# http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, pogledaj i moj blog, pozdrav <3
    natallysworld.bloggspot.com

    OdgovoriIzbriši