subota, 26. ožujka 2016.

#easterpost | Easter Eggs Decoration

Sutra je Uskrs. U kući se vrše zadnje pripreme - mame preku zadnje kolače, djeca pripremaju gnijezda za uskršnjeg zeku, a ja ukrašavam pisanice. Tema današnjeg posta je upravo to - kako ukrasiti uskršnja jaja. Iako neki ne slave Uskrs, ja sam svoje ideje odlučila podijeliti s vama. :)


#1. Glitter
Nakon što se osuši, glitter će dati pisanici presladak šljokičasti izgled. Primjer mogu biti točkice, razne šare, crte itd. Jedna od omiljenih ideja!


#2. Naljepnice
Jednostavne uskršnje naljepnice mogu biti presladak dodatak izgledu pisanice. Mogu se kupiti u gotovo svakom dućanu, a možete ih napraviti i zalijepiti i sami. Prekrasni motivi zeca, pilića, cvijeća, pa čak i jaja mogu biti odličan detalj!


#3. Ukrasna vrpca
Vrpcu omotajte oko jajeta i svežite mašnicu. Izgleda preslatko i divan je detalj pri ukrašavanju pisanica! Razne boje, veličine, dezeni... Mašti na volju!


Naravno, načina je mnogo. Treba samo uključiti maštu i volju, sigurna sam da ne možete pogriješiti. Ja sam još ukrasila i čipkom, zvjezdicama, markerima i naljepnicama, ali to nisam podijelila s vama, jer mi se ne sviđa kako je ispalo. Vi ukrasite čime god želite!
 Želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs! :)


Broj komentara: 6:

  1. Odlican post,jako kreativno!!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno, jedva čekam da dođe vreme da i ja ukrašavam jaja. Posebno mi se dopada ovo sa mašnom. x.

    Moj blog možeš pogledati ovde:
    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećan Uskrs sa malim zakašnjenjem! Ja slavim pravoslavni Uskrs i nisam još odlučila kako ću sa mamom da ukrašavam jaja :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. ♥ Ideja je bezbroj, uključi maštu! :)

      Izbriši